Wednesday, September 14, 2011

Pengaruh Freemason di Malaysia

Freemason iaitu sebuah pertubuhan Yahudi yang ditubuhkan hasil manifestasi daripada penemuan buku-buku sihir di dalam bilik bawah tanah Masjid al-Aqsa. Akibat tentangan hebat daripada Raja-raja di Eropah pada ketika itu, golongan penyembah Syaitan (Satan) ini telah menjalankan satu konspirasi seperti yang tercatit di dalam buku-buku sejarah sekarang, iaitu ‘Revolusi’ atau ‘Renaisance’.
Freemason, pengaruhnya memang kuat di seluruh dunia . adakah pengaruh freemason akan bertambah luas??
apakah peranan kita untuk menghentikan pengaruh freemason di dunia ni??Kalau kita melihat senibina tempat-tempat menarik di Malaysia ini, sebenarnya ada sesuatu yang terselindung. Kepada yang tidak meminati ataupun percaya kepada teori Konspirasi Freemason.. bukan itu sahaja, segala produk yang berada di pasaran juga mempunyai unsur freemason terutamanya jenama quicksilver, starbuck, dan sebagainya.. bukan itu sahaja, duit malaysia juga mempunya seni halus yang mempunyai unsur freemason, cuba korang kaji duit rm1,rm5 n rm10. sangat ketara yg seni halus itu mempunyai unsur freemason. 




lihat Menara yang kita agung-agungkan sebagai 'landmark' negara kita.


Gambar di atas menunjukkan salah satu produk n tempat yg berkait rapat dengan freemason.. duit rm 10 dan rm 1 tersebut sangat ketara mempunyai simbol freemason.( pyramid bermata satu)
n grafik yg terdapat di pepsi tersebut, mempunyai banyak bentuk2 yg berkait rapat dengan freemason.. dan sunway pyramid ni ialah salah satu reka bentuk bangunan yg paling ketara... harap saudara n saudari mengkaji dan kupas segala rahsia kerajaan freemason , iaitu kerajaan org yahudi, musuh islam dan menyesatkan manusia dengan harapan, semua manusia akan menjadi pengikut freemason..













No comments:

Post a Comment